Kreml musi rozbierać samoloty
Rosyjskie linie lotnicze, w tym narodowy przewoźnik Aerofłot, rozpoczęły demontaż maszyn na części zamienne. W takim tempie za trzy lata może zniknąć połowa rosyjskiej floty pasażerskiej.
Według źródeł Reutersa Aeroflot rozebrał już dwa rosyjskie samoloty Suchoi Superjet 100 (SSJ100) i Airbus A350, aby wykorzystać uzyskane w ten sposób części w innych maszynach tych typów. Warto zauważyć, że choć SSJ100 jest produkcji rosyjskiej, to większość jego części pochodzi z importu.
Informacje z bazy danych śledzenia samolotów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta