Szybkie dostawy nad Wisłą szybko rosną
Glovo łączy siły z siecią Carrefour i rusza z ekspansją. Ale broni nie składają też rywale – InPost Fresh czy Stuart. Analitycy wieszczą w naszym kraju szybki rozwój rynku zakupów spożywczych online.
Glovo, firma specjalizująca się w szybkich dostawach, zyska dostęp do 8,5 tys. produktów z oferty marketu francuskiej sieci w Polsce. Jak tłumaczą w spółce, to bezprecedensowo szeroki asortyment dla tego typu platform e-commerce w naszym kraju (a właściwie q-commerce, czyli w branży dostaw błyskawicznych). Na początku internauci będą mogli zamawiać m.in. artykuły żywnościowe czy środki czystości i higieniczne z 20 sklepów w pięciu miastach (Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu), ale do końca roku w aplikacji Glovo znajdzie się nawet 100 placówek Carrefour w ponad 30 miejscowościach – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.
Liczy się każda minuta
– Chcemy, aby zakupy były coraz szybsze i wygodniejsze. Jestem przekonana, że dzięki ogromnej liczbie produktów dostępnych w naszej aplikacji w Carrefour Market użytkownicy nie będą mieli problemu z zamówieniem artykułów do nawet najbardziej skomplikowanych wypieków czy obiadów. A wszystko będzie dostarczone w zaledwie kilkadziesiąt minut – komentuje Joanna Kurdziel, senior account manager w Glovo Polska.
Mateusz Lewandowski, specjalista ds. sprzedaży z Carrefour, podkreśla, że ten etap...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta