Dźwignia wzrostu to najem konsumencki i mikropożyczki
Naszą ambicją jest m.in. zamknięcie procesu zakupowego klientów w aplikacji mobilnej i dostarczenie tam finansowania – mówi Grzegorz Olszewski, prezes Alior Banku.
Państwa zarząd przyjął nową strategię, z nowym hasłem „Bank na co dzień, bank na przyszłość”. Czy to znaczy, że zniknie znany „pan w meloniku”?
Nie, skądże znowu. W 15-letniej historii Alior Banku zbudowaliśmy najbardziej rozpoznawalny symbol polskiej bankowości. „Pan w meloniku” to nasz znak rozpoznawczy i kapitał promocyjny, więc z niego nie rezygnujemy.
Mamy świadomość, że świat dynamicznie się zmienia. W naszej strategii „Bank na co dzień, bank na przyszłość” zakładamy dostarczanie usług tu i teraz, jak również podążanie, a nawet wyprzedzanie zmieniających się potrzeb klientów.
To co oferujecie klientom na przyszłość?
Z perspektywy klienta „Bank na co dzień, bank na przyszłość” to przede wszystkim „wyższa kultura mobilności”. Czyli inkluzywna aplikacja mobilna skierowana do wszystkich, ale – na podstawie analizy danych – spersonalizowana do wymagań indywidualnego użytkownika.
Nasza najnowsza usługa – Alior Pay – zostanie rozbudowana do całego eksosystemu innowacyjnych produktów i usług, będzie przewodnikiem klienta podczas zakupów i zarządzania budżetem domowym. Dla pierwszej, mocno ograniczonej liczbowo, grupy klientów tę usługę BNPL wdrożyliśmy w drugiej połowie grudnia 2022 r. Dzięki temu mogą oni korzystać z odroczonych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta