Wartościowy CSR: oparty na know-how i wartościach firmy
Większość firm społeczną odpowiedzialność biznesu ma wpisaną w swoje strategie biznesowe. Dziś kancelaria adwokacka, start-up czy globalny koncern prowadzą swoją działalność zorientowaną nie tylko na akcjonariuszy, ale także na interesariuszy, a zatem na pracowników, dostawców, klientów, społeczności lokalne, a także organizacje rządowe, pozarządowe, edukacyjne czy media. CSR modny już był, teraz jest pełnowartościowym elementem większości biznesów.
Wyzwanie dla biznesu
Przed firmami stoi teraz wyzwanie – co robić, z kim prowadzić działania i jak, by były one wartościowe dla poszczególnych grup odbiorców i zwyczajnie miały sens. Możliwości oczywiście jest wiele. Poczynając od współpracy z fundacjami (które mają wiedzę i prowadzą działania ukierunkowane na konkretne cele), poprzez wsparcie lokalnych społeczności (blisko działania danego biznesu), aż po działania związane z filantropią czy wsparcie charytatywne.
Jak wybrać te najlepsze? Kluczem na pewno nie może być wielkość i ilość logo w social mediach. Odbiorcy naszych działań, świadomi globalnych wyzwań, obserwujący inicjatywy wielu marek, są wyczuleni na wszelkie próby marketingowych chwytów i manipulacji. I dobrze....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta