Ekspansja to naturalny kierunek rozwoju
Pozostać na macierzystym rynku czy spróbować sił w ekspansji zagranicznej – przed tym pytaniem stanie każda szybko rozwijająca się firma.
Ekspansja zagraniczna jest krokiem milowym i naturalnym kierunkiem rozwoju firmy. To dobry sposób na dotarcie do nowych grup docelowych i rozwój marki, jednak każde przedsiębiorstwo decydujące się na ekspansję musi odpowiednio się do niej przygotować.
Bez wątpienia każdy rynek rządzi się swoimi prawami, dlatego firma musi być elastyczna i otwarta na inne kultury oraz zachowania interesariuszy. Brak znajomości kontekstu kulturowego, problemy językowe – to tylko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta