Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

09 marca 1998 | Ekonomia | AS

W KRAJU

Informacje

W 1997 roku sprzedaż elektronarzędzi polskiej spółki firmy Bosch wzrosła w stosunku do 1996 r. o 54 proc. Dynamiczny rozwój polskiego rynku budowlanego stwarza możliwość utrzymania wysokiego tempa wzrostu sprzedaży w 1998 r. , uważa rzecznik polskiego oddziału firmy. Planowany na ten rok obrót firmy w Polsce powinien osiągnąć poziom 150 mln DEM. Dzięki rozwojowi sieci dystrybucji firmy (600 punktów sprzedaży) i serwisu (63 autoryzowane stacje serwisowe) oraz dopasowaniu oferowanego asortymentu do potrzeb polskiego klienta, obecnie co trzecie elektronarzędzie sprzedawane w Polsce ma znak firmowy Boscha. Obroty polskiej spółki Boscha w 1997 r. osiągnęły 122 mln DEM, w 1996 r. -- 71 mln DEM.

na podst pap oprac. a. sł.

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Bosch w Polsce zwiększył sprzedaż

Brak okładki

Wydanie: 1330

Spis treści
Zamów abonament