Pieniądze kontra dobre obyczaje
12 stycznia 2005 | Ekonomia | AB
REKLAMA UOKiK ocenia slogan Media Markt Pieniądze kontra dobre obyczaje Sieć handlowa Media Markt zakończyła kampanię reklamową zimowej wyprzedaży, ale nie zrezygnowała z jej sloganu "Nie dla idiotów". Jak informowała "Rz", Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko spółce, uznając, iż używane przez nią hasło może naruszać dobre obyczaje.
- To precedens. Pierwszy raz urząd wszczął postępowanie administracyjne,...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta