GM znów na szczycie
GM znów na szczycie
W drugim kwartale General Motors udało się sprzedać 2,41 mln samochodów. To wystarczyło, by pokonać japońskiego konkurenta, który był lepszy po pierwszych trzech miesiącach roku. Jest jednak za wcześnie, aby w głównej kwaterze koncernu w Detroit otwierać butelki szampana. Zdaniem analityków rynku motoryzacyjnego Japończycy mają duże szanse na odzyskanie prymatu, kiedy dojdzie do podsumowania całorocznych wyników sprzedaży. Zwłaszcza że wynik za całe półrocze jest dla nich nadal korzystniejszy – 4,71 mln aut wobec 4,674 mln, które sprzedał GM.
– GM nadal jest najpopularniejszym producentem w Stanach Zjednoczonych, ale mimo doskonałych wyników w II kwartale moim zdaniem to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta