Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyszłość należy do Internetu

21 lipca 2007 | Ekonomia i rynek
źródło: Nieznane

Przyszłość należy do Internetu

W dziedzinie telekomunikacyjnych usług dodanych współpracujemy z niemal wszystkimi wydawnictwami prasowymi w Polsce. Niektóre z nich, jak Bauer czy Axel Springer, mają własne wyspecjalizowane spółki, innym zapewniamy całe zaplecze techniczne i same usługi: obsługę telefonicznych sondaży, numery audiotele, elektroniczną rozrywkę na komórki itp. Znacznie szybciej rozwija się segment usług na komórki, które mają znacznie więcej abonentów i dużo wyższe możliwość techniczne niż telefony stacjonarne. Współpraca z prasą polega przede wszystkim na zakupie powierzchni reklamowej, na której usługi są promowane. Często również dzielimy się wpływami ze sprzedaży. Pozycja prasy na tym rynku jest silniejsza niż na rynku reklamowym. Wynika to ze względnej słabości Internetu. Rozwój tego medium w przyszłości może zagrozić wpływom, jakie dzisiaj inkasują tytuły prasowe. not. ł.d.ć. ?

Brak okładki

Wydanie: 4265

Spis treści
Zamów abonament