Przyszłość należy do Internetu
Przyszłość należy do Internetu
W dziedzinie telekomunikacyjnych usług dodanych współpracujemy z niemal wszystkimi wydawnictwami prasowymi w Polsce. Niektóre z nich, jak Bauer czy Axel Springer, mają własne wyspecjalizowane spółki, innym zapewniamy całe zaplecze techniczne i same usługi: obsługę telefonicznych sondaży, numery audiotele, elektroniczną rozrywkę na komórki itp. Znacznie szybciej rozwija się segment usług na komórki, które mają znacznie więcej abonentów i dużo wyższe możliwość techniczne niż telefony stacjonarne. Współpraca z prasą polega przede wszystkim na zakupie powierzchni reklamowej, na której usługi są promowane. Często również dzielimy się wpływami ze sprzedaży. Pozycja prasy na tym rynku jest silniejsza niż na rynku reklamowym. Wynika to ze względnej słabości Internetu. Rozwój tego medium w przyszłości może zagrozić wpływom, jakie dzisiaj inkasują tytuły prasowe. not. ł.d.ć. ?