Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVP: nowy system sprzedaży reklam

21 lipca 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

KRÓTKO MEDIA, TECHNOLOGIE TVP: nowy system sprzedaży reklam

Jesienią biuro reklamy TVP zmienia system sprzedawania reklam - podał serwis MiMP . Przez pierwsze dwa tygodnie każdego miesiąca firmy będą mogły kupować reklamy w kanałach TVP tylko z cennika, przez kolejne dwa będzie obowiązywała sprzedaż reklam w pakietach. Zmiany mają się zbiec w czasie z obniżką cennikowych cen reklam brutto średnio o 20 - 30 proc. w stosunku do obecnie obowiązujących. Biuro reklamy TVP liczy, że w ten sposób wzrośnie liczba reklam sprzedawanych według cennika.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4265

Spis treści
Zamów abonament