LG chce walczyć o czwarte miejsce
21 lipca 2007 | Ekonomia | Łukasz Dec
TELEFONY KOMÓRKOWE Koreański producent planuje sprzedawać w Polsce więcej niż Motorola LG chce walczyć o czwarte miejsce Koreański producent ma ponad 6 proc. udziału w globalnym rynku telefonów komórkowych. W polskim tylko 2‚5 proc. i bardzo chciałby to zmienić.
- Zakładam‚ że na koniec 2007 r. nasz rynkowy udział sięgnie 4 - 5 proc., a w przyszłym roku 8 - 9 proc. - mówi Grzegorz Kania...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta