Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pisemna umowa najlepiej zabezpieczy prawa klienta

21 lipca 2007 | Prawo co dnia | MK

Tak wynika z raportu Inspekcji Handlowej, która sprawdziła 260 punktów usługowych (głównie fryzjerów, szewców, pralnie, zakłady fotograficzne i serwisy samochodowe). Aż w 40 proc. firm inspektorzy stwierdzili jakieś nieprawidłowości.

Bohdan Szamota z Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej podkreśla, że podstawowy problem to brak dokładnych przepisów dotyczących prawie wszystkich rodzajów usług. – Zagadnienia te reguluje ogólnie kodeks cywilny. Tylko kilka profesji ma precyzyjne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4265

Spis treści
Zamów abonament