Reklamy pod napięciem
Od początku lipca każdy będzie mógł wybrać firmę, od której kupi energię elektryczną. Jeśli ktoś nie jest zadowolony z usług dotychczasowego sprzedawcy, może poszukać nowego. Procedura nie jest łatwa, więc zapewne niewiele osób zdecyduje się na zmianę, ale firmy energetyczne najwyraźniej zaczęły dostrzegać problem, bo mocno zabiegają o utrwalenie się w pamięci obecnych i potencjalnych klientów. A wszystko to kosztuje miliony złotych.
Przebojem zdobyć klientaW czerwcu z reklamą wystartowały państwowe koncerny. Energia Pro "przebojem wkraczała na scenę" jako sponsor niedawnego festiwalu polskiej piosenki w Opolu, a gdańska Energa została współorganizatorem pikników i weekendowych koncertów letnich wraz z Radiem Zet, Polsatem i tygodnikiem "Naj". - Chcemy przebojem zdobyć klientów - mówi szefowa Energi Barbara...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta