Jak uzyskać formularz E 101
Druk E 101 poświadcza, że za pracownika delegowanego składki są odprowadzane są do polskiego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Załatwia go przedsiębiorca wysyłający dla każdego zatrudnionego, na konkretny okres i do określonej pracy. W tym celu składa pisemny wniosek do terenowej jednostki organizacyjnej ZUS właściwej dla swojej siedziby.
Co we wnioskuWniosek o wydanie zaświadczenia E 101 powinien zawierać: ¦ dane ewidencyjne i identyfikacyjne pracownika, tzn. imię, nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania w Polsce, numery identyfikacyjne (PESEL, NIP), a w razie ich braku serię i numer...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta