Biznes uderza w CO2
Z dwutlenkiem wĘgla walczĄ teraz nawet firmy telekomunikacyjne i banki. Pokojowy nobel dla Ala Gore’a to dla nich sygnał, że ekologiczny wizerunek jest w cenie.
O etykietkę firmy przyjaznej środowisku naturalnemu troszczą się dziś nie tylko koncerny energetyczne czy motoryzacyjne. Żaden przedsiębiorca nie chce, by spadło na niego odium winy za zmiany klimatyczne.– Coraz więcej firm z naszej branży sięga po ekologiczne argumenty – tłumaczy Ewa Lis, rzeczniczka Hewlett-Packard Polska.
HP wdraża od wiosny strategię zmniejszania emisji dwutlenku węgla. Zaczęła od własnych pracowników: zachęca ich do zostawienia samochodów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta