Z rynku: Znowu liczy się wizerunek
Nawet średnio zorientowani klienci dostrzegają zmiany na rynku nieruchomości, i to zarówno pierwotnym, jak i wtórnym. Tym razem jednak na korzyść kupujących. I nie chodzi tu tylko o zatrzymanie czy spadki cen, możliwość negocjacji umów, terminów wpłat czy proponowane bonusy.
Znowu liczy się wizerunek firmy. Co bardziej zapobiegawczy deweloperzy czy pośrednicy w obrocie nieruchomościami przewidzieli obecny zastój już kilka miesięcy temu i przygotowali strategie marketingowe na gorsze czasy. Pamiętam, jak przed wakacjami jeden z szefów działu marketingu dużego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta