Ekstraklasa, czyli panna na wydaniu
Do 24 stycznia powinniśmy się dowiedzieć, kto będzie sponsorem polskiej ligi na kolejne trzy lata. Wyścig się zaczął, mimo że jeszcze nie wiadomo, jaka telewizja pokaże rozgrywki
Wszystko wskazuje, że firma Orange, której kontrakt skończy się w czerwcu, nie będzie miała konkurencji. Ponieważ jednak zaproszenie do potencjalnych sponsorów skierowano tuż przed okresem świątecznym, nie można wykluczyć, że chętni zgłoszą się dopiero w ostatnim momencie.
– Nie mogliśmy dłużej czekać z rozesłaniem zaproszenia. Kwota, jaką zainteresowane firmy miałyby wyłożyć, musi być przecież uwzględniona w budżecie – mówi Bogdan Basałaj, dyrektor zarządzający Ekstraklasy SA.
W 2005 roku, podpisując kontrakt na trzy i pół roku, Idea, która później zmieniła nazwę na Orange, wyłożyła 31,6 miliona złotych. Nieoficjalnie się mówi, że teraz kluby usatysfakcjonuje suma dwukrotnie wyższa.
Wśród ewentualnych konkurentów dotychczasowego sponsora wymienia się kilka firm – m.in. Erę,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta