Nieetyczna kampania GlaxoSmithKline
Kampania informująca o tym, jak zapobiegać rakowi szyjki macicy, zorganizowana przez firmę farmaceutyczną GlaxoSmithKline Commercial (GSK), jest niezgodna z kodeksem etyki reklamy – orzekli specjaliści z branży reklamowej działający w Komisji Etyki Rady Reklamy.
Reklamę zaskarżył sam zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, który zajmuje sie regulacją branży reklamowej.
Zdaniem Komisji Etyki Rady Reklamy kampania pomyślana jako akcja uświadamiająca młode kobiety może sprawiać wrażenie, że szczepionka GSK zapewnia skuteczną ochronę przed tą chorobą. W rzeczywistości skutecznie leczy tylko najbardziej rozpowszechnione typy wirusa, w dodatku nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta