Gino wyciąga rękę do panów
Grupa Gino Rossi ma nową markę. Dzięki włoskiemu Cosimo Martinelli spółka chce stworzyć sieć salonów z elegancką odzieżą męską, w tym szytą na miarę
– Wzorem światowych potentatów branży realizujemy strategię rozwoju grupy modowej – powiedział Maciej Fedorowicz, prezes grupy Gino Rossi.
Nowa marka to efekt współpracy z włoską firmą Cosimo Martinelli, która od ponad 50 lat produkuje elegancką odzież męską zarówno pod własną firmą, jak i na zamówienie znanych na świecie domów mody, m.in. Armani czy Gucci.
Na potrzeby jej rozwoju w Polsce Gino Rossi utworzył...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta