Prezydent chce udowodnić, że nie składa pustych obietnic
Rozmowa. Bruno Cautres, politolog
Rz: Jak ocenia pan wystąpienie prezydenta? Marketing czy szczera troska o przyszłość Francji?
Bruno Cautres: Konferencja prasowa Sarkozy’ego wpisuje się w długą tradycję. Każdy nowo wybrany prezydent rozpoczyna rok od prezentacji planu reform politycznych. Zrobili to Mitterrand, Chirac i Giscard d’Estaing. Oczywiście jest w tym coś z marketingu politycznego. Krytyka rządów Sarkozy’ego w mediach wciąż narasta. Jego życie prywatne nie schodzi z czołówek gazet. A jego popularność maleje. Popiera go już mniej niż połowa Francuzów. Chce więc...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta