Wydawcy szukają nisz na rynku prasowym
Rok pełen debiutów. Rosnące wydatki na reklamę zachęcają wydawców do inwestowania w nowe tytuły. Analitycy szacują, że wpływy gazet i magazynów z reklam sięgną w tym roku 2,09 mld zł
Po ciekawym wydawniczo ubiegłym roku, który zamknął debiut „Polski”, dwutygodnika „Party” i reaktywowanego „Na Żywo”, najwięksi wydawcy zamierzają dalej korzystać z gospodarczej prosperity. W tym roku na rynku pojawi się kilka nowych tytułów.
W pierwszym kwartale największy debiut szykuje Hachette Filipacchi Burda Polska. Od 26 marca w kioskach pojawi się „InStyle” – luksusowy magazyn o modzie i gwiazdach wzorowany na amerykańskim piśmie o tym samym tytule. Nad nowymi magazynami pracuje także Edipresse...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta