Czytelnicy pytają dF odpowiada - Poczęstunek to standard, a nie okazałość
Spółka zamierza zaprezentować swoje wyroby na ogólnopolskich targach. Oprócz opłaty za wynajęcie stoiska ponosimy również wydatki m.in. na skromny poczęstunek dla osób, które chcą porozmawiać i zapoznać się z naszą ofertą. To standardowe zachowanie, ponieważ w ten sposób zachęcają do zakupów także konkurenci. Czy wydatki na słodycze i napoje dla potencjalnych klientów można zaliczyć do kosztów podatkowych?
Niewątpliwie są to wydatki związane z prowadzoną działalnością. Spółka chce bowiem zachęcić klientów do zakupów, a przygotowanie atrakcyjnego stoiska na targach jest na to dobrym sposobem. Istnieje jednak ryzyko, że organy podatkowe automatycznie zastosują tu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, który mówi, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta