Reklamy na Euro nie do kupienia
Czas reklamowy towarzyszący meczom polaków sprzedał się w 4 dni Szanse, by inwestycja w prawa do transmisji zwróciła się Polsatowi, są jednak nikłe
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to najważniejsze wydarzenie medialne, które może ożywić rynek reklamowy w tym roku. Analitycy szacują, że na reklamach związanych z Euro polskie media mogą zarobić w tym roku 20 – 30 mln zł.
Zyskają oczywiście przede wszystkim stacje Polsatu, który za 15 mln euro kupił prawa do nadawania 31 meczów Euro. Ale nie wystarczy to na pokrycie kosztów zakupu. Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media, biura reklamy Polsatu, przyznaje, że przed najbardziej atrakcyjnymi dla polskich firm meczami z udziałem Polaków w Polsacie reklam wykupić już się nie da.
– Otwarta sprzedaż reklam na Euro ruszyła w poniedziałek 5 maja. Przed wszystkimi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta