Euro bardziej atrakcyjne niż Pekin 2008
Rozmowa z Maciejem Chodorowskim, CR Media Consulting
RZ: Ile rynek reklamy może w tym roku zyskać na Euro 2008?
Maciej Chodorowski: Szacowałbym to na 25 – 30 mln zł. Warto jednak zaznaczyć, że w niektórych mediach reklamy związane z Euro wypierają inne, więc trudno je traktować jako dodatkowe źródło wpływów. Ale wyższe niż zazwyczaj będą ceny takich reklam, więc wartość całego rynku wzrośnie. Na dodatkowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta