Bakalland chce zarobić na oliwie
Stawką jest rynek wart 150 mln zł. Firma będzie musiała przełamać monopol marek z Włoch i Hiszpanii
– Weszliśmy na polski rynek oliwy, ponieważ chcemy powtórzyć sukces, który osiągnęły oliwki pod naszą marką – mówi Marian Owerko, prezes giełdowego Bakallandu, lidera polskiego rynku bakalii. W ciągu dwóch i pół roku spółka stała się największym dystrybutorem oliwek w Polsce.
Oliwa Bakalland początkowo będzie dostępna w sklepach Kaufland, Selgros, Eurocash i Alma. Firma rozmawia już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta