Dobry wizerunek kraju służy każdej branży
Udział w Expo to dość kosztowny sposób na reklamę kraju. Czy warto wydawać miliony na uczestnictwo w tej wystawie?
Poprzednia edycja Expo w japońskim Aichi zakończyła się dla naszego kraju olbrzymim sukcesem. Wystawa trwała od 25 marca do 25 września 2005 roku. Efekty? Liczby mówią same za siebie. Jeszcze w 2004 roku odwiedziło Polskę 32,5 tys. Japończyków, a już w 2006 r. ich liczba przekroczyła 45 tys. W ciągu dwóch lat podskoczyła więc o blisko 40 proc.
– Zarówno Japonia, jak i Hiszpania, a także Chiny, gdzie wystawa Expo odbędzie się za dwa lata, to kraje o dużym potencjale pod względem rozwoju turystyki przyjazdowej do Polski. I zdecydowanie warto się tam prezentować. Trzeba jednak pamiętać, że nasza ekspozycja musi się wyróżniać tak, aby pozostała w pamięci odwiedzających –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta