Agros Nova rzuca wyzwanie Horteksowi
Rośnie konkurencja na rynku mrożonek. Właściciel marki Łowicz rozpoczyna produkcję mrożonej żywności – dowiedziała się „Rz”. Gra toczy się o 390 mln zł rocznie
Mrożonki Agros Nova zadebiutują w sklepach jesienią tego roku. Firma tworzy już dla nich oddzielny dział sprzedaży. Pod koniec sierpnia zdecyduje natomiast, od których produktów zacznie zdobywanie nowego dla siebie rynku. Do wyboru ma m.in. mieszanki warzywne, zupy oraz dania gotowe. Wiadomo, że swoje mrożonki będzie oferować pod marką Łowicz, z którą osiągnęła już pozycję lidera na rynku sosów w słoikach (40 proc. rynku) i trzecie miejsce wśród producentów dań gotowych.
Agros Nova, której przychody mogą w tym roku sięgnąć ok. 950 mln zł, daje sobie trzy lata na zdobycie około 20 proc. krajowego rynku mrożonek, co mogłoby jej dać drugie miejsce. Na realizację całego projektu zamierza wydać około 50 mln zł, z czego blisko 30 mln zł przeznaczy na marketing i promocję.
49,7
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta