Sportowe emocje z kontrahentem
Na trybunach stadionów przybywa biznesowych kibiców. Coraz więcej firm funduje kluczowym klientom i pracownikom wyjazdy na imprezy sportowe
W czerwcu piłkarskie Euro w Austrii i w Szwajcarii, a w sierpniu olimpiada w Pekinie – tak mogą planować tegoroczne wakacje biznesowi partnerzy niektórych dużych firm. W ślad za międzynarodowymi korporacjami, które od lat zapraszają swych kontrahentów na słynne sportowe imprezy, coraz częściej decydują się na to także spółki z Polski.
– Firmy szukają dla kontrahentów czegoś wyjątkowego, a wyjazd na bardzo nagłośniony mecz czy wyścig, na który trudno zdobyć bilety, to unikatowa rzecz – mówi Piotr Marciniak, menedżer ds. kluczowych klientów w poznańskim biurze Blue Sky Travel, które organizuje korporacyjne podróże. Jego zdaniem popularność połączonych z kibicowaniem tzw. incentive tours, czyli wyjazdów motywacyjnych, wyraźnie rośnie, choć nie są to imprezy tanie. Np. trzydniowy wyjazd na ważny mecz w Europie (np....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta