Małe galerie zamiast hipermarketów
W ciągu trzech lat w Warszawie ma przybyć przynajmniej kilkanaście nowoczesnych obiektów handlowych. Inwestorzy stawiają głównie na centra outletowe i osiedlowe galerie handlowe.
W Warszawie powierzchnia handlowa wielkich hiperkamrektów, centrów i galerii handlowych już przekracza 1,3 mln mkw. Specjaliści od badania rynku przewidują, że w ciągu trzech lat zwiększy się ona o ponad 230 tys. mkw.
– Nowe inwestycje będą mniej spektakularne i na mniejszą skalę niż w ostatnich latach (np. Złote Tarasy). Jednak nadal widać duże zapotrzebowanie na nowe obiekty handlowe w aglomeracji warszawskiej. Tylko nieco inne – mówi Szymon Jungiewicz z Działu Badań i Analiz firmy Emmerson, która opublikowała raport o planowanych inwestycjach handlowych w Polsce na najbliższe trzy lata.
Więcej outletów
Okazuje się, że w stolicy i jej okolicach jest zapotrzebowanie na centra outletowe, oferujące markowe towary po obniżonych cenach. Lukę dostrzegli inwestorzy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta