Wyścig na reklamy
Chemia. Firmy kosmetyczne stawiają na marketing. Producenci wydają na promocje kilkadziesiąt procent więcej
W 2008 r. wytwórcy artykułów kosmetycznych i toaletowych powinni pobić ubiegłoroczny rekord, kiedy to na reklamę wydali prawie 1,7 mld zł.Wskazuje na to pierwsze półrocze – inwestycje reklamowe branży sięgnęły 900 mln zł i były wyższe o ponad 8 proc. niż rok wcześniej (według danych firmy Expert Monitor). Wprawdzie po uwzględnieniu rabatów wydatki okazały się mniejsze, ale i tak mają znaczny udział w kosztach firm kosmetycznych.
– W ogromnym obecnie natłoku reklam, chcąc być zauważonym, trzeba wydawać więcej –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta