Cywilizacja gadżetów
Rozmowa: Marek Rosłan, psycholog reklamy z Uniwersytetu Warszawskiego
Rz: Na polski rynek oficjalnie wchodzi iPhone i już cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Czy rzeczywiście to telefon inny od wszystkich?
Marek Rosłan: iPhone istotnie różni się od zwykłych telefonów komórkowych. Ale, co równie ważne, jego posiadacz może uchodzić za oryginała. Pytanie na przyszłość brzmi: co się stanie, kiedy wszyscy kupią sobie iPhone’y? Prawdopodobnie zaczną się rozglądać za kolejnym gadżetem.
Skąd tak duże zainteresowanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta