Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cywilizacja gadżetów

18 sierpnia 2008 | Druga strona | Bartłomiej Radziejewski
Marek Rosłan, psycholog reklamy z Uniwersytetu Warszawskiego
źródło: Rzeczpospolita
Marek Rosłan, psycholog reklamy z Uniwersytetu Warszawskiego

Rozmowa: Marek Rosłan, psycholog reklamy z Uniwersytetu Warszawskiego

Rz: Na polski rynek oficjalnie wchodzi iPhone i już cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Czy rzeczywiście to telefon inny od wszystkich?

Marek Rosłan: iPhone istotnie różni się od zwykłych telefonów komórkowych. Ale, co równie ważne, jego posiadacz może uchodzić za oryginała. Pytanie na przyszłość brzmi: co się stanie, kiedy wszyscy kupią sobie iPhone’y? Prawdopodobnie zaczną się rozglądać za kolejnym gadżetem.

Skąd tak duże zainteresowanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8093

Spis treści
Zamów abonament