Najbardziej wyczekiwany gadżet lata
W kolejkach u operatorów zapisało się już ponad 30 tysięcy osób, które chcą go mieć
22 sierpnia będzie smutnym dniem dla najbardziej zagorzałych fanów amerykańskiej firmy Apple.
Produkty z logo nadgryzionego jabłuszka otoczone są specyficznym kultem, w którego centrum jest iPhone – najsłynniejszy telefon świata i majstersztyk marketingu.
Dla wielu rodzimych fanów tego telefonu dotąd największą zaletą iPhone była jego oficjalna niedostępność w Polsce.
Do lipca 2008 roku sprzęt był oferowany wyłącznie w USA. Jego nieliczni posiadacze nad Wisłą musieli sami się pofatygować na zakupy za ocean lub kupić iPhone przez Internet. Poza tym, by zmusić telefon Apple’a do działania w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
