Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną wpływy z reklamy wideo w sieci

21 sierpnia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W 2013 r. firmy w USA wyłożą na reklamy w internetowych materiałach wideo 10 razy więcej niż w tym roku.
źródło: Rzeczpospolita
W 2013 r. firmy w USA wyłożą na reklamy w internetowych materiałach wideo 10 razy więcej niż w tym roku.

505 mln dol. zapłacą w tym roku amerykańskie firmy za reklamy w internetowych materiałach wideo – przewiduje serwis eMarketer. Zdaniem firmy wydatki na taką reklamę będą bardzo szybko się zwiększały przynajmniej do 2013 r.

W 2012 r. wzrost wpływów z takich reklam będzie rekordowy – sięgnie aż 78,9 proc., a wartość rynku internetowych reklamówek w filmach wideo dobije wtedy do 3,4 mld dol. W rezultacie w 2013 r. firmy wyłożą na reklamy w internetowych materiałach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8096

Spis treści
Zamów abonament