Feel czuje biznes w piosence
Zbigniew Hołdys uważa, że Feel nie umie grać. Ale rok temu zdobył Bursztynowego Słowika, sprzedał 150 tysięcy CD, a udział zespołu w kampanii Banku Millennium spowodował, że jego wypłaty kredytów hipotecznych wzrosły o 40 proc., czyli o 450 mln zł
Z liderem Piotrem Kupichą staramy się znaleźć przyczyny wielkiego powodzenia Feela.
Jego wcześniejszy zespół Sami sukcesu nie odniósł. Feelowi też szło fatalnie. Piosenka „Jest już ciemno” nie zakwalifikowała się do konkursu TVP w Opolu 2007. Można mówić, że to Ich Troje w pop-rockowej wersji. Ale nie dostrzec w niej materiału na hit i pozytywnego przekazu odróżniającego Feel od szmiry i blichtru Dody? Trzeba być ślepym i głuchym. Publiczność i jury Sopot Festival głusi nie byli. Firma EMI-Polska dzień przed konkursem podpisała z muzykami kontrakt. Teraz zbiera plony. Choć młodzi ludzie uważają płyty za przeżytek, Feel musiał się im wydać wyjątkowy, skoro kupili 150 tys. egzemplarzy debiutanckiego CD.
Dobre emocje
Potencjał zespołu dostrzegł Bank Millennium. Wcześniej reklamował kredyty hipoteczne kampanią z udziałem Anny Marii Jopek, która ma słuchaczy o ambitnym guście,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta