Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Feel czuje biznes w piosence

23 sierpnia 2008 | Kultura | Jacek Cieślak
Feel będzie w sobotę gwiazdą Sopot Festival TVN. Rok temu wygrał Bursztynowego Słowika i Słowika Publiczności. Zespół tworzą: Piotr Kupicha (na pierwszym planie), Łukasz Kożuch, Michał Nowak i Michał Opaliński
źródło: EMI
Feel będzie w sobotę gwiazdą Sopot Festival TVN. Rok temu wygrał Bursztynowego Słowika i Słowika Publiczności. Zespół tworzą: Piotr Kupicha (na pierwszym planie), Łukasz Kożuch, Michał Nowak i Michał Opaliński

Zbigniew Hołdys uważa, że Feel nie umie grać. Ale rok temu zdobył Bursztynowego Słowika, sprzedał 150 tysięcy CD, a udział zespołu w kampanii Banku Millennium spowodował, że jego wypłaty kredytów hipotecznych wzrosły o 40 proc., czyli o 450 mln zł

Z liderem Piotrem Kupichą staramy się znaleźć przyczyny wielkiego powodzenia Feela.

Jego wcześniejszy zespół Sami sukcesu nie odniósł. Feelowi też szło fatalnie. Piosenka „Jest już ciemno” nie zakwalifikowała się do konkursu TVP w Opolu 2007. Można mówić, że to Ich Troje w pop-rockowej wersji. Ale nie dostrzec w niej materiału na hit i pozytywnego przekazu odróżniającego Feel od szmiry i blichtru Dody? Trzeba być ślepym i głuchym. Publiczność i jury Sopot Festival głusi nie byli. Firma EMI-Polska dzień przed konkursem podpisała z muzykami kontrakt. Teraz zbiera plony. Choć młodzi ludzie uważają płyty za przeżytek, Feel musiał się im wydać wyjątkowy, skoro kupili 150 tys. egzemplarzy debiutanckiego CD.

Dobre emocje

Potencjał zespołu dostrzegł Bank Millennium. Wcześniej reklamował kredyty hipoteczne kampanią z udziałem Anny Marii Jopek, która ma słuchaczy o ambitnym guście,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8098

Spis treści
Zamów abonament