Pogoda nie sprzyja sprzedaży wody
Od początku roku sprzedaż butelkowanej wody wzrosła o 3 proc., znacznie poniżej prognoz. Do końca lipca wydaliśmy na nią 1,3 mld zł
W lipcu, który tradycyjnie jest czasem żniw dla branży, kupiliśmy nieco ponad 250 tys. litrów wody. W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy bieżącego roku wielkość sprzedaży zwiększyła się tylko o 3 proc. i wyniosła niemal 1,23 mld litrów – podaje firma badawcza Nielsen.
– W tym samym okresie 2007 r. sprzedaż w ujęciu ilościowym zwiększyła się o prawie 14 proc. – podkreśla Beata Rożek, rzecznik należącej do koncernu Danone spółki Żywiec Zdrój, numeru jeden na krajowym rynku wody....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta