Amerykańskie filmy coraz częściej promowane są w sieci
Studia filmowe w USA coraz większy nacisk kładą na reklamę w Internecie. W rezultacie reklamy kinowych superprodukcji w sieci są coraz bardziej wyrafinowane, ale przede wszystkim generują większe wydatki.
W tym roku studia filmowe należące do Amerykańskiego Stowarzyszenia Filmowego MPAA (Motion Picture Association of America) wydadzą na reklamę w sieci ponad 1 mld dol. (6,2 proc. ich łącznego budżetu reklamowego), ale w 2012 r. przeznaczą na to już ponad 2,4 mld dol. Będzie to 13,2 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta