Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Małe browary szukają niszy

16 września 2008 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Polska jest jednym z krajów, w których sprzedaż duńskiej firmy rośnie najszybciej. W pierwszej połowie 2008 roku popyt na jej marki, głównie regionalne, zwiększył się u nas o 11 proc. ∑
źródło: Rzeczpospolita
Polska jest jednym z krajów, w których sprzedaż duńskiej firmy rośnie najszybciej. W pierwszej połowie 2008 roku popyt na jej marki, głównie regionalne, zwiększył się u nas o 11 proc. ∑

Regionalne piwa wracają do łask. Royal Unibrew Polska liczy, że w 2008 r. zwiększy sprzedaż o blisko 10 proc. Wynik ten zapewnią mu głównie marki Strzelec i Łomża

Optymistyczne prognozy to efekt udanej pierwszej połowy 2008 r. Od stycznia do czerwca Royal Unibrew Polska zwiększył sprzedaż o 11 proc. W tym czasie, według wstępnych szacunków, cała branża poprawiła wynik o niecałe 4 proc. – Największy wpływ na wzrost naszej sprzedaży miały marki regionalne. Najszybciej, szczególnie w drugim kwartale, rósł popyt na piwo Strzelec, które ma...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8118

Spis treści
Zamów abonament