Małe browary szukają niszy
Regionalne piwa wracają do łask. Royal Unibrew Polska liczy, że w 2008 r. zwiększy sprzedaż o blisko 10 proc. Wynik ten zapewnią mu głównie marki Strzelec i Łomża
Optymistyczne prognozy to efekt udanej pierwszej połowy 2008 r. Od stycznia do czerwca Royal Unibrew Polska zwiększył sprzedaż o 11 proc. W tym czasie, według wstępnych szacunków, cała branża poprawiła wynik o niecałe 4 proc. – Największy wpływ na wzrost naszej sprzedaży miały marki regionalne. Najszybciej, szczególnie w drugim kwartale, rósł popyt na piwo Strzelec, które ma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta