Ostra walka o miliardy z bonów zakupowych
Nowe zasady sprzedaży bonów moga uderzyć w mniejsze sklepy. Zyskają duże sieci
Dzisiaj firmy sprzedające bony mogą oferować je w przetargach tylko po cenie nominalnej. Jednak zgodnie z projektem nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przygotowanym przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji i przyjętym już przez Sejm, będzie można ją obniżyć. Projekt trafił już do Senatu, który może się nim zająć już w najbliższych dniach.
Przyjęcie nowych rozwiązań oznacza, że sieć handlowa proponująca firmie zakup bonów dla pracowników w formie premii do wymiany na zakupy zamiast nominalnych 100 zł w przypadku dużych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)