Torysi chcą być partią dla kobiet
Polityczna rewolucja na wyspach. Brytyjscy konserwatyści postanowili zerwać z wizerunkiem partii typowo męskiej. Wynajęli w tym celu agencję marketingową założoną przez kobiety
Konserwatyści od kilkunastu miesięcy ciężko pracują na swój nowy image, ale dopiero teraz wyszło na jaw, że stoją za tym specjalistki od kobiecej psychiki. Aby w najbliższych wyborach zdobyć poparcie żeńskiego elektoratu, torysi poprosili o pomoc firmę marketingową Pretty Little Head (śliczna główka) założoną przez Jane Cunningham i Phillipę Roberts. Obie są mężatkami oraz matkami i od lat z powodzeniem doradzają firmom, jak prowadzić kampanie reklamowe skierowane do klientek.
To m.in. pod wpływem tej firmy konserwatyści zmienili swoje logo. Zamiast ręki dzierżącej pochodnię, co przez wiele kobiet było odczytywane jako symbol falliczny, znakiem rozpoznawczym partii stał się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta