Biznesowa porażka TVP
Telewizja polska jest najmniej efektywna spośród czołowych stacji. By zdobyć 1 proc. oglądalności, potrzebuje dwa razy więcej pracowników niż konkurenci
Magdalena Lemańska
„Rz” przeanalizowała rezultaty finansowe i rynkowe trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce w 2008 r. Najkosztowniejsza w działaniu była TVP. Na
1 proc. udziału w ogólnopolskiej widowni w 2008 r. w publicznej telewizji pracowały na etatach 104 osoby – to dwa razy więcej niż np. w Polsacie.
– TVP działa jak przedsiębiorstwo państwowe, a nie firma, która ma wypracowywać zyski. Nie spodziewam się, by to się zmieniło – mówi Leszek Iwaszko, analityk KBC Securities.
TVP nie odpowiedziała na nasze pytania o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta