Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nałęczów bez reklam

25 marca 2009 | Gazeta prawa i podatków | Robert Horbaczerwski

„Nałęczów miasto bez reklam” – tak nazywa się autorski projekt Andrzeja Ćwieka, burmistrza Nałęczowa.

Akcja ma ograniczyć liczbę wolno stojących reklam i doprowadzić do tego, aby pojawiały się jedynie na budynkach. Miałyby być wpisane w miejscową architekturę. Na początku mają zniknąć wszystkie wolno stojące reklamy na terenach należących do gminy. Władze miasta będą przekonywać do ich usunięcia także właścicieli prywatnych posesji.

Brak okładki

Wydanie: 8276

Spis treści

Najlepsze uczelnie we wschodniej Polsce

Nieruchomości, budownictwo

Zamów abonament