Sobieski kusi Amerykanów niską ceną
Kryzys nie przeszkadza sztandarowej wódce grupy Belvedere podbijać Stanów Zjednoczonych. Sposób na zwiększenie tam sprzedaży znalazł też jej konkurent CEDC
– Popyt na Sobieskiego w Stanach Zjednoczonych rośnie na tyle szybko, że nie jest wykluczone, iż w najbliższych miesiącach będziemy go tam sprzedawać więcej niż w Polsce, która jest obecnie największym rynkiem zbytu tej marki – mówi „Rz” Maciej Meyer, rzecznik grupy Sobieski należącej do Belvedere. Firma ta jest wiceliderem polskiego rynku wódki wartego według Nielsena ok. 10 mld zł.
Tylko w styczniu 2009 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta