Sprzedaż napoi leczniczych rośnie mimo kryzysu
W 2008 r. światowa sprzedaż napoi prozdrowotnych, czyli mających właściwości lecznicze i poprawiających kondycję (zwanych także nutraceutykami), wyniosła 3,7 mln litrów – podaje firma badawcza Zenith International.
Pomimo kryzysu, który przełożył się na ograniczenie wydatków konsumentów, popyt na nie był o 9 proc. wyższy niż w 2007 r.
Według analityków z Zenith sprzedaż napoi prozdrowotnych będzie nadal szła w górę. Do 2013 r. powinna się zwiększyć na świecie o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta