Metro: rekordowe przychody, mniejsze inwestycje
Przychody największej firmy handlowej w Polsce w ub.r. wzrosły o 15 proc. – do niemal 5 mld euro. Polska to najważniejszy zagraniczny rynek niemieckiego koncernu
Wynik grupy prowadzącej w Polsce sieć hurtowni Makro, hipermarketów Real oraz sklepów z elektroniką Media Markt i Saturn liczony w złotych jest znacznie lepszy – przychody wzrosły z 16,4 mld w 2007 r. do 20,86 mld za ubiegły rok. Najszybciej rozwijały się sklepy z elektroniką, najwolniej Real, ale najważniejszą siecią dla Metro w Polsce są wciąż hurtownie Makro.
Globalne przychody...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta