Czytelnicy pytają, GPP odpowiada - Formularz ZUS do nowego adresu
Właśnie kończy nam się umowa najmu lokalu, w którym prowadzimy nasze przedsiębiorstwo. W międzyczasie znaleźliśmy nowe lokum. Będziemy się przeprowadzać. O zmianie adresu musimy powiadomić różne organy. Czy informując o tym Zakład Ubezpieczeń Społecznych, używamy druku ZUS ZAA? Siedziba pozostaje bez zmian i jest to inne miejsce niż to, w którym prowadzimy biznes.
Tak Płatnik składek w zgłoszeniu podaje adresy prowadzenia działalności. W przypadku gdy adres prowadzenia działalności jest inny niż adres siedziby, płatnik zaznacza stosowne pole w formularzu ZUS...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta