Jeśli nie ma cię w sieci, nie ma cię wcale
Matias Palm-Jensen, założyciel szwedzkiej agencji reklamowej Farfar
Rz: Jak zmieni się rynek reklamy w wyniku kryzysu?
Matias Palm-Jensen: Zmiany na rynku reklamy zachodzą niezależnie od kryzysu – przede wszystkim odchodzi się dziś od organizowania tradycyjnie pojmowanych kampanii reklamowych i promocji polegającej na wykupowaniu reklam w tradycyjnych mediach. Kryzys zapewne tylko przyspieszy ten proces.
W Polsce w czasie kryzysu wiele firm, które tną wydatki, po prostu ogranicza się do reklamy telewizyjnej.
To zły pomysł. Na kampanie reklamowe nie można dziś już patrzeć tak jak dotychczas. Firmy powinny organizować całe programy usługowe – np. Nike...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta