Demakijaż potrójny
W najmłodszym warszawskim Studiu Filmowym im. Andrzeja Munka kończą się prace nad pełnometrażowym fabularnym obrazem pt. „Demakijaż”.
Składa się on z trzech półgodzinnych filmów. Powstały one niezależnie, ale w kinach pojawią się jako nowelowa trylogia. Jej części połączy, obok czołówki, także autorski ton wypowiedzi i „kobieca” perspektywa.
„Non stop kolor” wyreżyserowała Maria Sadowska, „Drogę wewnętrzną” Dorota Lamparska, a „Pokój szybkich randek” Anna Maliszewska.
Najbardziej warszawski jest pierwszy z projektów. Od chwili, gdy 30-letnia Muza budzi się rano pod pomnikiem Chopina w Łazienkach, nie pamiętając, skąd się tam wzięła, i postanawia pojechać tramwajem do domu na Ursynowie, kamera rejestruje wędrówkę bohaterki po mieście. Towarzyszy jej równocześnie w drodze ku spóźnionej dorosłości.
Data premiery „Demakijażu” nie jest jeszcze znana.