Czy koń jest nośnikiem reklamy
Jednym ze sposobów przebicia się na rynku jest oryginalny pomysł na promocję. Jeżeli polega na wykorzystaniu nietypowego nośnika reklamy, organy podatkowe mogą nie zgodzić się na zaliczenie poniesionych wydatków do kosztów firmy
Przekonali się o tym właściciele spółki prowadzącej działalność gospodarczą w zakresie usług reklamowo-promocyjnych. Spółka wyspecjalizowała się w zdobywaniu zleceń na akcje promocyjne w supermarketach. Odbiorcy jej usług to przedsiębiorcy dostarczający swoje produkty do dużych sieci handlowych. Do tej pory spółka docierała do klientów m.in. poprzez utrzymywanie strony internetowej, ogłoszenia w prasie. Poszerzeniem możliwości pozyskania zleceń miał być pomysł kupienia za 10 000 zł konia sportowego. Koń ten w czasie zawodów nosiłby elementy dekoracyjne z logo firmy oraz byłby wystawiany pod nazwą spółki. Nazwa ta miała być dwuczłonowa (imię konia i nazwa firmy). Spółka wystąpiła o interpretację przepisów potwierdzającą możliwość rozliczenia tego wydatku w kosztach firmy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta