Sprzedaż muzyki przestanie spadać dopiero w 2013 r.
Na świecie tylko w rejonie Azji i Pacyfiku wpływy ze sprzedaży muzyki będą w 2013 r. wyższe niż w 2008 r. – piszą analitycy PricewaterhouseCoopers w swoim raporcie „Perspektywy dla branży rozrywki i mediów 2009 – 2013 na świecie”. Ten rejon będzie też drugim po EMEA rynkiem pod względem wpływów z tego tytułu na świecie.
Globalne wpływy ze sprzedaży muzyki (na płytach CD, plików muzycznych w Internecie i muzyki na telefony komórkowe) wyniosą w 2013 r. niecałe 26,1 mld dol. i będą o 4,9 proc. niższe od tegorocznych. Najwyższy spadek w ciągu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta