Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bój o zyski z musli

25 czerwca 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Płatki odporne na kryzys. Polska jest jednym z krajów Europy Wschodniej, w których kupuje się najwięcej płatków śniadaniowych. W tym roku  ich sprzedaż może się zwiększyć o ok. 10 proc.
źródło: Rzeczpospolita
Płatki odporne na kryzys. Polska jest jednym z krajów Europy Wschodniej, w których kupuje się najwięcej płatków śniadaniowych. W tym roku ich sprzedaż może się zwiększyć o ok. 10 proc.

Konkurencja w branży płatków.Do walki włączył się Maspex, o zwiększenie udziałów zabiega także FoodCare. Do podziału jest rynek wart ok. 600 mln zł

Powody do zadowolenia ma firma FoodCare, która niemal dwa lata temu jako pierwsza w Polsce wprowadziła musli w saszetkach. – Od stycznia tego roku sprzedaż naszej marki fitella zwiększyła się trzykrotnie – mówi „Rz” Wiesław Włodarski, prezes i właściciel FoodCare. 55 tys. ton płatków zbożowych według Euromonitora powinni kupić Polacy w 2009 r.

Obecnie FoodCare jest drugim po Sante producentem markowego musli w kraju. Natomiast w marcu 2009 r. na rynek trafiły jego płatki zbożowe. Prezes Włodarski nie ukrywa, że zamierza odebrać część udziałów dotychczasowemu liderowi rynku płatków CPP Toruń – Pacific, oferującemu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8353

Spis treści
Zamów abonament