Bój o zyski z musli
Konkurencja w branży płatków.Do walki włączył się Maspex, o zwiększenie udziałów zabiega także FoodCare. Do podziału jest rynek wart ok. 600 mln zł
Powody do zadowolenia ma firma FoodCare, która niemal dwa lata temu jako pierwsza w Polsce wprowadziła musli w saszetkach. – Od stycznia tego roku sprzedaż naszej marki fitella zwiększyła się trzykrotnie – mówi „Rz” Wiesław Włodarski, prezes i właściciel FoodCare. 55 tys. ton płatków zbożowych według Euromonitora powinni kupić Polacy w 2009 r.
Obecnie FoodCare jest drugim po Sante producentem markowego musli w kraju. Natomiast w marcu 2009 r. na rynek trafiły jego płatki zbożowe. Prezes Włodarski nie ukrywa, że zamierza odebrać część udziałów dotychczasowemu liderowi rynku płatków CPP Toruń – Pacific, oferującemu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta